1 Aralık 2010 Çarşamba

2011 Pronovias Ball Gown pronovias FATIH gelinlik




Gelinlik bakmak icin ilk duragim Fatih oldu.Nuans gelinlikten basladim..Burada da fena modeller yok degildi..benim begendigim model (pronovias in saten modellerine benziyordu) 7000 tl idi..daha sonra sirasiyla o kadar cok gelinlikci gezdim ki bircogunda gene pronovias modelleri on planda idi..en dusuk fiyatlisi 1600 tlden baslayip 6000 tlye kadar cikiyordu..

Daha sonraki duragim Çağteks oldu..Burada da fransız dantelli modeller 3500 tlden basliyordu..Sifon kumastan yapilmis daha sade modellerde 2000 tlden basliyordu..Ayrica Çağteks te gelinliginizi kiralama sansinizda olabiliyor..Ama ben zevkime gore model bulamadim o ayri..

Bir sonraki duragim ise İstinye Park PRONOVIAS oldu..Buraya fiyat konusunda biraz cekinden olarak geldim..ama sitesinden begendigim bir kac modeli deneyip fiyatlarini da ogrenince kesin kararimi vermis oldum..İnanin iscilik kumas tarz hepsi o kadar fark ediyor ki resmen gelinlik buradayim diyor..Fiyatlara gelince 1700 € dan basliyor 2600 € kadar cikiyor.Ayrica duvak bu fiyata dagil degil.Duvak fiyatlarida kisa duvaklar 90 € dan basliyor uzun duvaklar ise 170 € dan.. Bu fiyatlari da duyduktan sonra pronoviastan gelinlik siparisimi verdik..Fatih teki gelinlikcilerin fiyatlarinin yaninda pronoviasin fiyatlari oldukca makul kaliyor bence..Tabii bunlar tamamen benim fikirlerim..

Ayrica pronoviastan gelinlik almayi dusunenleriniz olursa en az 2 ay oncesinden gidin ki gelinliginiz ispanya dan rahat rahat gelsin..sizde stress olmayin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder